loading
Dane zostały zapisane


loading
WIDEO TESTER

Komunikator eDoktor24.pl działa prawidłowo, jeśli poniżej widzisz obraz ze swojej kamery w obu niebieskich prostokątach i słyszysz swój głos z głośnika urządzenia.
W przypadku konsultacji "czat z lekarzem" nie jest koniecznie włączanie mikrofonu.

OBRAZ LOKALNY
OBRAZ ZDALNY

Nie widzisz jednego lub obydwu obrazów?

1. Do przeprowadzenia konsultacji użyj najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox – są to przeglądarki, które wspierają najnowsze standardy dla wideokonferencji. Zainstaluj rekomendowaną przeglądarkę lub zaktualizuj do najnowszej wersji: Google Chrome, Mozilla Firefox

2. Jeśli nie widzisz OBRAZU LOKALNEGO – odśwież stronę i zezwól przeglądarce na używanie kamery i mikrofonu.

3. Jeśli nie widzisz OBRAZU ZDALNEGO - dodaj swoją przeglądarkę do listy dozwolonych aplikacji w swoim firewallu - zrób to zgodnie z instrukcją obsługi swojego firewalla.

4. Jeśli nie słyszysz siebie samego - sprawdź ustawienia audio w systemie oraz odśwież stronę i zezwól przeglądarce na używanie kamery i mikrofonu.

Nie potrafisz samodzielnie rozwiązać problemu według powyższych wskazówek?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI